maandag 12 september 2011

Een verrassing uitstap!



Op zaterdag 10 september kwam mijn mama mij aan het wooncentrum halen. Maar ze had de auto op een andere plaats gezet, toen plotseling kwamen mijn broer en schoonzus achter een muur uit kwamen. Ze zegde wij gaan ergens naar toe. Ze reden de autostrade richting Luik. Toen dacht ik wij rijden naar de Ardennen, en ja hoor, het was zo! eerst hebben we in Robertville een lekkere picknick genomen. Dan zijn wij door gereden naar het meer van Budgenbach daar zijn we gaan wandelen. Mijn banden van de rolstoel hingen vol me modder. Op de terugrit zijn we nog wafels gaan eten 'Ferme Libert' dat waren hartvormige wafels in pannenkoeken deeg gebakken. Ik wil mijn broer en schoonzus bedanken voor die mooie uitstap, Het was heel mooi weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten