donderdag 8 juni 2017

Een terugblik van het dagcentrum!

Op donderdag 24 januari 1991 opende een nieuw dagcentrum, Elkon in Kuringen. Vele activiteiten hebben wij gedaan. Zo kwamen er ,in een vakantiewerking, motorrijders die met ons op hun motors met zijspan rondreden. 
We hebben ook een paar keer overnacht in het dagcentrum, wij hielden dan een barbecue met een kampvuur. 
Er waren veel opendeurdagen dit viel altijd tijdens de paardenmarkt, de derde zaterdag van maart . Er was altijd een borrelbar en in het restaurant verkochte ze allerlei croque monsieur. 
Er  werd ook een krantje boven het doopvont gehouden,  de naam was (Het rollend  nieuws). Daar heb ik veel bijgeleerd.  Maar het bestaat niet meer.

Daarom ben ik in september 2009 met mijn eigen blog begonnen. Ook niet te vergeten was mijn bouwdossier over het wooncentrum De Meidoorn, dat ik heb geschreven.
Vele stagiaires kwamen ons helpen om bij te leren rond hun studies.

Wij namen afscheid van Jos, Frank, Sandra, Steven en Lut. Wij geven hun foto's  een mooi plaatsje in het nieuwe dagcentrum, zo blijven ze in onze gedachten. 
Aan alle gewezen personeelsleden, stagiaires, vrijwilligers enz.  
 Vanaf maandag 19 juni 2017 vinden jullie ons ergens in Berbroek terug.

            

Geen opmerkingen:

Een reactie posten