woensdag 4 maart 2020

De week van de vrijwilligers

De eerste week van maart is de week waarin we onze vrijwilligers in de bloemetjes willen zetten.
Ook het dagcentrum doet iets voor hun vrijwilligers.
We maken vandaag samen een middagmaal om hun te trakteren.
Iedereen helpt vandaag, ook onze vrijwilligster Katrien.
Het menu is het volgende:

erwtensoep met munt
penne arrabiata
vegetarische pasta
speculaastaart

Lekker toch 😉

De vrijwilligers kunnen we niet missen. Met hun erbij kunnen we meer activiteiten doen.
Ik ga enkele vragen stellen aan onze vrijwilligster Katrien stellen.
Hoe ben je bij ons terecht gekomen?
Ik ben bij jullie gekomen via Annick Proesmans, begeleidster.

Waarom ben je vrijwilligster?
Omdat ik vrije tijd had en ik eens iets anders wou doen.
Daarvoor werkte in een totale andere sector.

Doe je het graag?
Ik doe het heel graag omdat het zijn meestal allemaal blije mensen. Het is ook heel gevarieerd en sociaal werk.
Katrien onze vrijwilligster


Wij allemaal aan het werk



Geen opmerkingen:

Een reactie posten