donderdag 7 november 2013

Anekdoke rond woonvorm van Ellon!

 
 
Wij schrijven 2 mei 1984 als Elkon begon met de woonvorm voor mensen met een lichamelijke handicap. Ik wil een paar anekdotes samen met jullie ophalen. Mijn vriend Jos reed op een avond naar kerkhof, het werd donker en donkerder, hij reed zich vast in het zand. Hij riep om hulp, maar de mensen waren een beetje onwennig want zo'n geluid hadden de mensen nog niet gehoord. Ze waren zo onwennig dat de mensen naar de politie gingen om hulp. De politie belde bij Elkon aan en vroeg aan het personeel :"zijn jullie iemand kwijt?" De politie had hem al bij.

Nog één  anekdote.


Ik reed op een avond met mijn go-cart terug naar huis, ik was iets gaan  drinken in een café, plotseling zag ik de politie achter mij rijden, ik versnelde mijn snelheid. Toen ze aanbelde vroeg de politie, heeft die een motor op zijn gocart? Zo hard reed ik.

Ik heb dit bericht geschreven omdat we Sints donderdag 6 november 2003 verhuist zijn van Alken naar Kuringen.

 
           

Geen opmerkingen:

Een reactie posten