dinsdag 12 november 2013

'De Medoorn' bestaat 10 jaar!i

 
 
 

Zoals ik in een vorig bericht geschreven heb, bestaat het wooncentrum 'De Meidoorn' 10 jaar. De bewoners die in Alken woonde, zijn op 6 november 2003 verhuist naar een nieuwbouw in Kuringen. Wij hebben een receptie gehouden op  woensdag 6 november. De kaderleden van het dagcentrum Elkon en het wooncentrum 'De Meidoorn' waren ook gekomen. Ze hadden een mooie plant mee gebracht,  waarvoor dank. Er waren warme hapjes en broodjes, cava en fruitsap. Ook werden er 10 fakkels aangestoken, één voor elk jaar. Er waren toespraken van Katrien en zelfs van mij, Katrien had het voornamelijk over de eerste morgen, die hectisch verliep. Iedereen moest op tijd klaar zijn om naar het dagcentrum of de mini onderneming in Bilzen te gaan. Ik had het over de eerste avond maaltijd. Het personeel dat op dienst was, moest alles zoeken om te kunnen eten. Dat zie een personeelslid in het dagcentrum een paar dagen voor de receptie. Ik had het ook over onze goede vriend die ons al 2 jaar verlaten heeft. Ik vond het een fijne avond. Ook heb ik mijn  vriend Bart verontschuldigd.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten