maandag 26 mei 2014

Welnissecentrum te Zoutleew!






Op donderdag 15 mei is er een groepje van de dagcentrum naar een wellnesscentrum voor een ontspannen dag. Als we daar aankwamen kregen eerst koffie of andere dranken Wij kregen een rondleiding van 4 vrouwen, die ons de hele dag hielpen, ook bij het eten geven. Na de rondleiding begonnen we met het eerste, ik ging eerst met mijn voeten in een bak met water zitten. Er was ook een cabine met een soort doek ervoor en dat werd heel warm, dat was voor alle poriën te openen.  Toen was het tijd om te eten, wij kregen lekkere pasta, ook hebben we gezellig gepraat met de vrouwen. Als dessert kregen we een smooty van fruitsalade. Na het dessert gingen we aan de slag, ik ging in de sauna, ook ging ik daarna op een soort veldbed liggen, dat gaf trillingen, in je hals, romp en benen. Dat was fijn. Om de fijne dag af te sluiten kregen we nog koffie en gebak. Ik wil de vrouwen van  de wellnesse bedanken voor die mooie dag en het personeel  van het dagcentrum om mee te gaan.   
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten