woensdag 22 maart 2017

Eén jaar na de aanslagen in Brussel!


22 Maart zullen we niet meer vergeten in ons land. Vorig jaar waren er aanslagen op de luchthaven van Zaventem. Ik kwam na het ontbijt in mijn kamer, ik zette zoals iedere morgen het radionieuws op. Ik hoorde dat er in Brussel aanslagen gebeurd waren. Ik zette meteen mijn t.v op. Ik zag de afschuwelijke beelden van op de luchthaven van Zaventem. Het vliegverkeer werd onmiddellijk voor een paar weken stil gelegd.


Rond 8u morgens was er in luchthaven een enorme knal te horen, er brak paniek uit. De mensen wisten niet wat er gebeurde. De inkom was een  puinhoop. Het duurde maanden eer dat alles gemaakt was. Er liep een man met een hoedje op, in de luchthaven rond. Dat was een van de daders van de aanslagen. Ze willen een aandenken van de overledenen, hiervoor willen ze een monument laten maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten