maandag 20 maart 2017

Uitstap naar Alken!







Op vrijdag 17 maart ben ik met een begeleider van het wooncentrum naar Alken geweest. Ik heb een paar bekende mensen van vroeger gezien. Ook zijn wij in een bakkerij (Roza's sweet corner), lekkere pannenkoeken gaan eten. Dat is de bakkerij van mijn neef. Daarna zijn we gaan wandelen en zagen dat het laagdorp open lag, dat ligt voor het recreatiedomein (De Alk). Daarna zijn we naar café Bajanja gereden, de uitbater is een vriend van mij. Uit goede bronnen heb ik gehoord dat het laagdorp in oktober klaar zal zijn. Dan hoop ik opnieuw te gaan kijken, om een opvolger te schrijven. Ik wil een begeleider van het wooncentrum  bedanken om mee te gaan. Ik  vond het een fijne uitstap.





                          

1 opmerking:

  1. Dat zag er lekker uit! Ik wist niet dat jij zo'n lekkere neef had! ��

    BeantwoordenVerwijderen